מה הייתה הבעיה?
הלקוח הבא זכר אותי לטובה עקב עסקה שביצעתי עבורו בעבר בהצלחה.
מאחר והלקוח היה מאוד מרוצה מהשירות שקיבל ממני בפעם הראשונה,
הוא לא היסס פעמיים לפני שבחר אותי לפרויקט הבא, רק שפה הבעיה הייתה מעט שונה.
הדירה ברחוב גולדה מאיר 3 (חולון) נמכרה זמן רב לפני הפינוי בפועל לבקשת בעל הדירה,
דבר שהוביל לכך שהיה עלי למצוא רוכש ׳אמין׳ שיסכים לפינוי ארוך מאוד ביחס למקובל בשוק.
מה קרה בתהליך?
- תיאום ציפיות: למרות העובדה שהלקוח כבר הכיר אותי (ואני אותו) מהעסקה הקודמת, היה לי חשוב לעשות שוב אפיון פרויקט ותיאום ציפיות מאחר וכל פרויקט הוא ייחודי ובעל מטרות שונות.
- מחיר אידיאלי: על מנת לקבוע את המחיר האידיאלי עבור הדירה, נאלצתי לבצע מחקר שוק מעמיק, ניתחתי פרמטרים חשובים כאלה ואחרים, השוויתי מחירים של נכסים דומים והגעתי למסקנות חשובות בנוגע לצעדים הבאים.
- המאני-טיים: כל המאמצים שהשקעתי עד כה בפרויקט, לא משתווים לאחוז ממה שהשקעתי בשלב זה. שלב השיווק הוא תמיד השלב המכריע, האינטנסיבי והחשוב ביותר, מאחר ואם הוא לא עובד, כל הפרויקט יכול לרדת לטמיון. לכן, בכוחותיי האחרונים, יצרתי תכנית אסטרטגית לשיווק הדירה, בחרתי רוכשים פוטנציאליים בפינצטה ותוך זמן מאוד קצר הגענו לרוכש המיוחל.
התוצאה?
הנכס נמכר בשביעות רצון לצד שני הצדדים, אף על פי שזה היה חתיכת אתגר מהסרטים!
פידבק של הלקוח
״תודה רבה אייל היקר אתה אלוף ותותח אמיתי. שמח שפניתי שוב אלייך וגם בעתיד ככל שאצטרך אפנה רק אלייך כמובן.״