מה הייתה הבעיה?
מכירים את זה שמכריזים על מבנה כ׳מסוכן-מקשה׳ בקבלת מימון משכנתא?
ובכן, זה בדיוק מה שקרה עם הלקוח ׳החוזר׳ הבא.
מדובר על לקוח חביב שביצעתי עבורו בעבר מכירת נכס והוא זכר אותי לטובה.
אף על פי שהפרויקט החדש לא התבצע עבורו (אלא עבור אשתו וגיסיו שהיו יורשים של הנכס),
הרגשתי צורך עז לתת את כל כולי בפרויקט הזה ולהעניק שירות מעבר לציפיותיהם.
בשל מוגבלותו של הנכס, קהל היעד היה סופר מצומצם, ואפשר להגיד שהייתי צריך לבחור בפינצטה כל רוכש פוטנציאלי.
מה קרה בתהליך?
- הערכת מצב: הסטטוס ההתחלתי של הפרויקט לא היה מדהים. למען ההגינות, הפרויקט אפילו התחיל עם המון קשיים ואתגרים מקדימים: מבנה מסוכן, מאגר לקוחות מצומצם ומחירי שוק מאתגרים של ׳השטן׳.
- מערך אסטרטגי: הבנתי שעם גישה ׳רגילה׳ לעולם לא אצליח למכור את הנכס הזה. לכן, ניתחתי את כל הנתונים שהיו ברשותי, ערכתי מחקר שוק מעמיק, גייסתי כל משאב שהיה ברשותי ובניתי מערך אסטרטגי-שיווקי.
- שיווק ׳בול בפוני׳: כל מתווך נדל״ן שעוסק בתחום שנים, סביר להניח שצבר לעצמו מאגר ׳לידים׳ חמים. הכוח המובהק שלי כמתווך נדל״ן מקצועי עם ניסיון, זה שיש לי מאגר לקוחות עצום שגדל מיום ליום, כתוצאה מכך הצלחתי להשיג רוכשים פוטנציאליים רבים תוך ימים בודדים.
התוצאה?
למרות כל הקשיים והחסרונות, הנכס נמכר תוך פחות מ-48 שעות.
והדבר הכי מקסים כאן? זה שהדירה אפילו לא פורסמה בלוחות הנדל״ן השונים,
אלא נרכשה על ידי אחד הלקוחות שאספתי במהלך השנים במינימום זמן ובמקסימום מחיר ביחס לפרמטרים האחרים!
כוחו של מתווך נדל״ן מקצועי טמון בניסיון (ובמאגר הלקוחות) שלו.
פידבק של הלקוח
״אין לי מילים לתאר את עבודתו המקצועית של אייל! תודה רבה על כל העבודה הקשה, הנאמנות וההקרבה. מעריך מאוד״